بر تامین و توزیع مرغ نظارت هوشمند اعمال می‌شود

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: با راه اندازی سیستم هوشمند کنترل و رهگیری، بر شیوه تأمین و توزیع مرغ از کشتارگاه تا خرده فروشی نظارت مستمر و موثر انجام می شود.
بهزاد باباخانی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تأکید بر تقویت سازوکارهای نظارتی جهت عرضه مطلوب مرغ به نرخ مصوب اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و با استفاده از سامانه نظارتی، چرخه تامین مرغ از کشتارگاه تا خرده فروشی رصد و پایش می شود تا امکان عرضه آسان با قیمت مناسب به صورت مستمر فراهم و در بازار آرامش وجود داشته باشد.
باباخانی با بیان اینکه برای تأمین نهاده های دامی و انتقال به انبارهای استان برنامه ریزی انجام شده است، تأکید کرد: در صورت لزوم از بخش ظرفیت دولتی نیز برای انتقال به موقع نهاده ها شامل جو، سویا و کنجاله به استان استفاده می شود تا دغدغه ای در این خصوص نداشته باشیم.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری به دستور استاندار مبنی بر تلاش مضاعف و برگزاری مستمر جلسات ستاد تنظیم بازار در بازه زمانی تا تغییر دولت خبر داد و گفت: مردم باید احساس کنند مدیران با جدیت پیگیر مطالبات آنها هستند و نباید کوچکترین قصوری در این خصوص انجام شود.