کشف ۲۰۰۰قطعه مرغ قاچاق در بهار/۱۲ توزیع کننده موادمخدر دستگیرشدند

همدان – کشف ۲۰۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در بهار، دستگیری ۱۲ توزیع کننده مواد مخدر در ملایر و کشف سرقت در اسدآباد عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف دو هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل و پایش محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده، ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است؛ گفت: مرغ‌های کشف شده به پست قرنطینه اداره دامپزشکی شهرستان بهار تحویل شد تا در شبکه قانونی توزیع قرار گیرد.

دستگیری ۱۲ توزیع کننده مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۱۲ توزیع کننده مواد مخدر توسط یگان‌های انتظامی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای اجرای مرحله دیگری از طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان ملایر، ۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: در همین ارتباط مأموران یگان امداد در اجرای این طرح، هشت توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و مقادیری مواد مخدر سنتی و صنعتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، بیان کرد: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کشف ۲ فقره سرقت در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف دو فقره انواع سرقت و دستگیری یک سارق داخل خودرو در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: طرح مبارزه با سرقت با تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، توأمان در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی دو فقره سرقت شامل سرقت اماکن خصوصی و منزل کشف و یک سارق داخل خودرو و چهار متهم به دلیل ارتکاب سایر جرایم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.