آغاز توزیع اینترنتی مرغ و تخم مرغ در ۳ استان جدید

ساداتی‌نژاد گفت: از روز چهارشنبه توزیع اینترنتی مرغ، تخم مرغ و برخی کالاهای اساسی دیگر در شهرهای مشهد، شیراز و یزد نیز آغاز می‌شود و باید به دنبال افزایش بهره‌وری در تولید و هوشمندسازی در توزیع باشیم.
آغاز توزیع اینترنتی مرغ و تخم مرغ در ۳ استان جدید

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی در جلسه مانور نظارت و کنترل بازار کالاهای اساسی که در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار کرد: در موضوع بازاررسانی شرایط مطلوب است و مشکلی در خصوص کالاهای اساسی وجود ندارد و امیدواریم بتوانیم با نظارت کافی و همچنین توزیع هوشمند محصولات کشاورزی، کالاهای اساسی را با قیمت مناسب به مردم برسانیم.

وی ادامه داد: بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی به طور رسمی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده و باید رصد و پایش بازار به طور دقیق و روزانه صورت گیرد.

ساداتی‌نژاد گفت: مردم به صورت روزانه با محصولات کشاورزی سر و کار دارند به همین دلیل جلسه قرارگاه امنیت غذایی هر روز برگزار می‌شود و بازرسی و نظارت نیز باید به صورت روزانه انجام پذیرد.

وزیر جهادکشاورزی افزود: بسیج و وزارت صمت نیز در رصد بازار و برای انجام گشت‌های منظم به وزارت جهاد کشاورزی کمک می‌کنند و امیدواریم گشت‌های منظم به صورت روزانه بازار محصولات کشاورزی را رصد کنند تا کمترین چالش را در این حوزه داشته باشیم.

وی گفت: از روز چهارشنبه توزیع اینترنتی مرغ، تخم مرغ و برخی کالاهای اساسی دیگر در شهرهای مشهد، شیراز و یزد نیز آغاز می‌شود و باید به دنبال افزایش بهره‌وری در تولید و هوشمندسازی در توزیع باشیم.

ساداتی‌نژاد افزود: مرغداری‌های غیرمجاز باید ظرف دو ماه تعیین تکلیف شوند به این ترتیب که یا به زنجیره‌های تولید بپیوندند و یا اصلاحات موردنظر را انجام داده و مجوز بگیرند.

وزیر جهادکشاورزی گفت: در خصوص مکانیزه کردن مرغداری‌ها نیز موضوع به بانک کشاورزی اعلام شده و برای ارائه تسهیلات به این واحدها مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/