تک نرخی شدن قیمت مرغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: با اختصاص نهاده دولتی بعد از ایام تعطیلات، مرغ با قیمت 11500 تومان عرضه شود و دیگر شاهد دونرخی بودن مرغ نباشیم.
به گزارش فرتاک نیوز،

فاطمه خمسه ظهار کرد: در اسفندماه با چالش‌هایی روبه‌رو بودیم ولی توانستیم کالاهای اساسی را در نمایشگاه بهاره عرضه و تا حدی مشکلات را تعدیل کنیم.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی پرتقال را با قیمت 3100 تومان خریداری و ذخیره‌سازی کرد و هم‌زمان با این سازمان بخش خصوصی نیز با همین قیمت پرتقال را ذخیره‌سازی کردند ولی درنهایت هنگام عرضه با قیمت بسیار بالاتری آن را در بازار عرضه کردند که این امر سوءاستفاده محسوب می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: مجوز مرغ منجمد از تهران گرفته شده است و در ایام تعطیلات که کشتار وجود نداشت در سطح واحدهای عرضه‌، توزیع شد.

وی عنوان کرد: بر اساس تصمیم دادستان تهران مبنی بر قیمت مصوب 11500 تومانی میزان کشتار مرغ در تهران کاهش پیدا کرد به همین دلیل برای جبران کمبود از استان قزوین درخواست مرغ داشتند که موافقت نشد.

خمسه اعلام کرد: 4500 تُن سویا از 28 اسفندماه توسط پشتیبانی امور دام با اولویت‌بندی مرغ گوشتی به واحدهای تولیدی اختصاص پیدا کرد و با اختصاص این نهاده دولتی بایستی بعد از ایام تعطیلات مرغ با قیمت 11500 تومان عرضه شود و دیگر شاهد دونرخی بودن مرغ نباشیم.