وزیر کشاورزی: افزایش قیمت مرغ کاذب است/ اجازه کمبود گوشت مرغ و تخم مرغ را در سفره های مردم نمی دهیم

گروه استان ها وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی با تولید و تامین نهاده های دامی مورد نیاز در سطح کشور اجازه کمبود گوشت مرغ و تخم مرغ را در سفره های مردم نخواهیم داد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، کاظم خاوازی شامگاه دوشنبه در بازدید از کشتارگاه صنعتی اردبیل اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ هستیم که این افزایش قیمت ها کاذب بوده و هیچ توجیهی ندارد و باید با توجه به مقررات و ضوابط ستاد تنظیم بازار اقدامات لازم عملیاتی شود.

وی تامین امنیت غذایی مردم را ضروری دانست و افزود: با توجه به ضرورت و الزامی بودن تامین امنیت غذایی مردم و مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی در این راستا برای استمرار تولید محصولات کشاورزی و دامی برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد.

خاوازی با بیان اینکه “برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در تلاش هستیم”، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی با تولید و تامین نهاده های دامی مورد نیاز در سطح کشور اجازه کمبود گوشت مرغ و تخم مرغ را در سفره های مردم نخواهیم داد.

وزیر جهاد جهاد کشاورزی: در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ کمبودی نداریم
مرغ تنظیم بازار برای کاهش قیمت در استان گلستان توزیع شد
قیمت تخم مرغ در بازار همدان کیلویی ۱۱هزار تومان تعیین شد
وزیر جهاد کشاورزی از تقویت چرخه توزیع نهاده های دامی در کشور خبر داد و اضافه کرد : در حال حاضر با تقویت چرخه توزیع نهاده های دامی در مناطق مختلف کشور شاهد افزایش میزان این نهادها در کشور و به وفور یافته شدن آن هستیم.

وی با اشاره به قیمت گوشت مرغ در بازار اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی بیشتر در حوزه تولید بهداشت و سلامت و جهش تولید در محصولات کشاورزی فعالیت های ویژه ای دارد و بنابراین باید در تلاش باشیم تا گوشت مرغ نیز در بازار به وفور یافت شود.