همراهی دولت و مجلس برای اجرای تحول بزرگ اقتصادی/ لزوم تشکیل ستاد ویژه اطلاع‌رسانی در گلستان

ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر همراهی و همدلی مجلس و دولت برای اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها تاکید کرد.

غلامرضا منتظری در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور استاندار و مدیران ارشد استان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز محور همه اتفاقات اقتصادی کشور است، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی و دولت برای برداشتن گام بزرگ اقتصادی در طرح “مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها” با یکدیگر همراه و هم قطار هستند اما در این حین نکاتی وجود دارد که باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نقش دانایی در توانمندی است، افزود: به صراحت عرض می کنم‌ که این مجموعه حاضر در این نشست نیز به طور کامل از جزئیات طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها مطلع نیست و نمی تواند بر مبنای یک حرف واحد حرکت کند و پاسخگوی مردم باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل ستاد ویژه اطلاع رسانی برای بیان جزئیات طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها شد و تصریح کرد: مسئولان باید یک مدل جامع پاسخگویی تدوین کنند، پاسخ معاونت اقتصادی استاندار گلستان با پاسخ خیلی از ما متفاوت است، مردم نباید تعارض و تفاوت ببینید بلکه باید کامل‌ترین پاسخ را دریافت کنند نه بخشی از پاسخ را.

منتظری با بیان اینکه حاصل جمع بندی این طرح باید طی یک بروشور یا اطلاعیه الکترونیکی بین مردم توزیع شود، گفت: مسئولان باید مانند دوران دفاع مقدس جلسات توجیهی برگزار کرده و مدل را با شفافیت بررسی کنند.

وی خواستار برگزاری جلسه ویژه با فعالان فضای مجازی و صدا و سیما با اولویت ابلاغ و بیان مصالح ملی شد و گفت: مسئولان امر در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گروه رصد را تشکیل دهند تا بتوانند وضعیت را به طور کامل رصد و پایش کنند و به این نکته پی ببرند که نقض اطلاع رسانی و آگاهی از کجا نشات می گیرد؟