منتظر کاهس قیمت تخم مرغ باشید

نبی پور، رئیس هیات مدیره مرغ و تخم مرغ استان تهران درباره عرضه تخم مرغ در ایام ماه رمضان گفت: مصرف تخم مرغ بر خلاف کالاهایی همچون مرغ و گوشت در ماه های مبارک رمضان به شدت کاهش پیدا می کند.
منتظر کاهس قیمت تخم مرغ باشید

نبی پور، رئیس هیات مدیره مرغ و تخم مرغ استان تهران با اشاره به مدیریت تامین مایحتاج در حوزه مرغ و تخم مرغ گفت: با ورود به ماه مبارک رمضان مصرف تخم مرغ کاهش پیدا خواهد کرد و در نتیجه قیمت آن کم می شود.

نبی پور، رئیس هیات مدیره مرغ و تخم مرغ استان تهران درباره عرضه تخم مرغ در ایام ماه رمضان گفت: مصرف تخم مرغ بر خلاف کالاهایی همچون مرغ و گوشت در ماه های مبارک رمضان به شدت کاهش پیدا می کند. در ۳۹ سال گذشته که در این حوزه فعالیت کرده ام، می دانم همیشه در ماه مبارک رمضان مشکل فروش داریم و به همین جهت در چند روز گذشته قیمت تخم مرغ تا حدودی کاهش پیدا کرده است. از سوی دیگر مصرف گوشت بخصوص مرغ در ماه رمضان افزایش پیدا می کند.

وی افزود: میانگین فروش تخم مرغ در سمت مرغداری که ۲۱ هزار تومان بوده است به زیر ۲۰ هزار تومان رسیده است. در چند روز آینده مرغداران برای صادرات تخم مرغ مراجعه خواهند و این موضوع ناشی از کاهش مصرف است.

رئیس هیئت مدیره مرغ و تخم مرغ استان تهران در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو با تصریح بر این موضوع که تولیدکننده در ایامی همچون ماه رمضان نمی تواند تولید خود را کاهش دهد، اظهار کرد: تولید کننده نمی تواند بابت یک ماه کاهش مصرف، مرغ خود را به کشتارگاه بفرستد. تولید اساسا یک سیستم خطی است و به صورت روزانه بین دو هزار و ۸۰۰ تا سه هزار تن تولید داریم.