ممنوعیت خروج مرغ از استان اردبیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با توجه به وضعیت کنونی بازار و اقدامات لازم در راستای تنظیم بازار، خروج مرغ از استان اردبیل ممنوع شد.
رامین صادقی در جلسه تنظیم بازار با موضوع بازار گوشت مرغ کشتار روز استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی بازار و اقدامات لازم در راستای تنظیم بازار مقرر شد تا از خروج مرغ جلوگیری به عمل آید تا از افزایش قیمت مرغ جلوگیری به عمل آید.
وی بیان کرد: به همین منظور اکیپی متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، اتاق اصناف و سازمان صنعت, معدن و تجارت استان برای بررسی وضعیت بازار و زنجیره تامین گوشت مرغ از مرحله تامین تا مصرف پایش به عمل آید و نتیجه در جلسات کمیسیون تنظیم بازار جهت اتخاذ تصمیمات لازم ارائه شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص تنظیم بازار از تشدید نظارت و بازرسی این سازمان و برخورد با متخلیفن خبر داد و گفت : بازرسین سازمان بصورت مستمر در سطح بازار حضور دارند تا در صورت مشاهده تخلف ضمن تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع دهند.
صادقی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای توزیع مرغ با قیمت یکسان در بازار در دستور کار قرار گرفته است و با متخلفان در این زمینه بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود و جای هیچ کوتاهی در این زمینه وجود ندارد.
وی بیان کرد: از هم‌استانی‌ها انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را با ما در میان بگذارند تا اکیپ‌های نظارتی و کنترلی بررسی‌های لازم را انجام داده و در صورت وجود هر گونه مشکل با متخلفان برخورد کنند که این موضوع در حال حاضر اولویت اساسی است.