محتکر تخم‌مرغ در اصفهان شناسایی شد / محکومیت دو کشتارگاه مرغ

اصفهان – مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: محتکر تخم‌مرغ در اصفهان شناسایی و به پرداخت ۳۷۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

 

غلامرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رویکرد سازمان تعزیرات نظارت و کنترل بر روند فعالیت بازار و نرخ‌های عرضه کالا است، اظهار داشت: در این زمینه در هر فصل با توجه به پررنگ شدن نقش محصولات در سبد غذایی خانوار ورود جدی تری داریم.

وی با بیان اینکه طی چند ماه اخیر نوسانات بازار مرغ و تخم مرغ مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است، اضافه کرد: برای این امر تشددی نظارت و بازرسی در این بازار انجام شد.

افزایش خودسرانه قیمت تخم مرغ در اصفهان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با بیان اینکه کمبود این محصولات در بازار و افزایش خودسرانه قیمت‌ها در بازار محسوس بود، افزود: در این زمینه در بحث تخم مرغ چهار پرونده در درست بررسی قرار گرفت که یکی از این پرونده‌ها که در خصوص احتکار تخم مرغ بود به پرداخت ۳۷۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

وی ادامه داد: سه پرونده دیگر در این زمینه در دست بررسی است.

محکومیت دو کشتارگاه مرغ در اصفهان

صالحی در زمینه پرونده‌ها بازار مرغ نیز ابراز داشت: در این زمینه برای دو کشتارگاه اصفهان به دلیل تخلفات گزارش شده چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

وی در خصوص صادرات تخم مرغ از اصفهان با توجه به اعلام ممنوعیت صادرات این محصول از دو ماه گذشته تاکنون گفت: در این زمینه تاکنون تخلفی گزارش نشده است.