تکذیب توزیع گوشت مرغ با کارت ملی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: توزیع گوشت مرغ با کارت ملی در استان صحت ندارد.
رسول جلیلی با تکذیب توزیع گوشت مرغ با کارت ملی در استان گفت: در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در آذربایجان‌غربی تعدیل شده و به قیمت تنظیم بازار عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: تعدیل قیمت گوشت مرغ در استان و توزیع مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار در روزهای آینده در آذربایجان‌غربی ادامه دارد و ۱۰۰ تن نیز سهمیه جدید بدین منظور برای عرضه در بازار مصرف تخصیص یافته است و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
جلیلی تصریح کرد: همچنین برای حمایت از تولید کنندگان گوشت مرغ استان، سه هزار تن نهاده طیور به منظور افزایش جوجه‌ریزی و تداوم تولید بین مرغداری‌های استان توزیع می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام شده با تولیدکنندگان گوشت مرغ مبنی بر افزایش کشتار، در روزهای آینده قیمت گوشت مرغ در استان تعدیل می‌شود و در این راستا نیز تمهیدات لازم برای ممنوعیت خروج مرغ از استان توسط مسئولان ذیربط اتخاذ شده است.
جلیلی خاطر نشان کرد: انتشارخبری از قول نائب رئیس اتحادیه مواد پروتئینی،گوشت و مرغ ارومیه در فضای مجازی ، مبنی بر اینکه به دلیل افزایش قیمت مرغ، گوشت سفید با ارائه کارت ملی در ارومیه عرضه می‌شود، کذب محض است و از رسانه های جمعی درخواست داریم اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند و بر ترویج شایعه های دروغی در جهت تشویش افکار عمومی در جامعه دامن نزنند.