نشست وزیر جهاد کشاورزی با رئیس اتاق تعاون برای بررسی مشکل صنعت طیور

نشست وزیر جهاد کشاورزی، رئیس اتاق و دبیر کل اتاق تعاون ایران باهدف بررسی مشکلات صنعت طیور برگزار و بر لزوم تشکیل شورای راهبردی این صنعت و استفاده از ظرفیت‌ بخش‌های تعاونی زیرمجموعه اتاق تأکید شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نشست محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و معاونان با بهمن عبدالهی رئیس و ماشاءالله عظیمی، دبیر کل اتاق تعاون ایران به همراه برخی مدیران عامل اتحادیه‌های بخش کشاورزی برگزار و بر لزوم حل مشکلات صنعت طیور تأکید شد.

بر اساس این گزارش، حـمـیـد فـاضلـی رئیس اتحادیه مرغداران با حضور در این نشست برخی از مشکلات بخش کشاورزی به‌ویژه دام و طیور و صنایع لبنی را تشریح کرد و درباره آن در این نشست به بحث، بررسی و تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش فارس، تشکیل شورای راهبردی صنعت طیور با محوریت اتاق تعاون ایران، استفاده از زیرمجموعه‌های اتاق تعاون برای حل مشکلات صنعت ازجمله مباحث موردتوافق اعضای نشست بود.

بر اساس این گزارش، حجتی وزیر جهاد کشاورزی با استقبال و اعلام آمادگی دستورات لازم را نسبت به بررسی مسائل و مشکلات تمام زیرمجموعه‌های اتاق تعاون ایران در حوزه کشاورزی صادر و نسبت به حل آنان از طرف معاونت‌ها و سازمان‌ها و ادارات کل در حوزه کشاورزی تأکید کرد.

* تعامل سازمان تعاون روستایی با مجموعه اتاق تعاون ایران

به گزارش فارس، صفایی معاون وزیر و رئیس سازمان تعاون روستایی هم آمادگی مجموعه خود را برای همکاری با تمام زیر بخش‌های تعاونی‌های روستایی با اتاق تعاون و وزارت تعاون اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، پیشنهاد شکل‌گیری و تشکیل شورای راهبردی صنعت طیور با محوریت اتاق تعاون به وزارت جهاد کشاورزی اعلام و قرار شد وزیر جهاد کشاورزی در آینده نزدیک جلسه‌ای در با اعضای اتاق تعاون ایران برگزار کند.