فروش مرغ قطعه شده از امروز در دورود ممنوع است

فرماندار دورود گفت: فروش مرغ قطعه و بسته‌بندی شده توسط واحدهای صنفی این شهرستان از شنبه ۳۰ مرداد ممنوع است.
خدانظر دریکوند روز جمعه به رسانه ها اظهار کرد: در شهرستان دورود تنها یک کارگاه قطعه بندی مرغ در محل شهرک صنایع دفاع وجود دارد که بصورت اختصاصی مرغ را با رعایت مسائل بهداشتی قطعه بندی، بسته بندی و جهت مصرف به رستوران ها، بیرون‌برها و فروشگاه‌های بزرگ عرضه می کند.
وی افزود: این اقدام با هدف رعایت مسائل بهداشتی و تاثیر آن بر بازار می‌باشد که با متخلفان این تصمیم به شدت برخورد و پرونده تعزیراتی برای آنها تشکیل خواهد شد.
وی ادامه داد: از فردا شنبه تیم های بازرسی متشکل از شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و اداره صمت بمنظور نظارت بر فروش مرغ به طور مستمر و پیوسته بازار را پایش می کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پرونده متخلفین را به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.

فرماندار دورود اضافه کرد: مشکل عرضه مرغ در این شهرستان وجود ندارد و این ماده پروتئینی روزانه تامین می شود بنابراین مردم نگران این موضوع نباشند و به اندازه نیاز و مصرف خانواده مرغ تهیه کنند.
دریکوند گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه، موضوع را جهت رسیدگی سریع با شماره ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن تجارت و تعزیرات حکومتی اعلام نمایند تا مورد پیگیری قرار گیرد.