دولت اقتصاد مقاومتی را محقق می‌کرد، مرغ ۴۰ هزار تومانی نداشتیم

یک کارشناس سیاسی گفت: دولت اگر به عنوان مثال در صنعت مرغ و طیور مبنا را اقتصاد مقاومتی می‌گذاشت، امروز قیمت مرغ به بالای ۴۰ هزار تومان نمی‌رسید.

 

منصور حقیقت‌پور، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با میزان انطباق اقدامات دولت با سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: کشور نیازمند حرکت دولت روی ریل گذاری سیاست‌های کلی نظام است و به اعتقاد من اگر دولت بر اساس ریل گذاری سیاست‌های کلانِ ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری حرکت می‌کرد ما اکنون وضعیت خیلی بهتری داشتیم.

وی عنوان کرد: برای مثال مقام معظم رهبری چه اندازه بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و چه اندازه رفتار دولت مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است؟ ما اگر در صنعت مرغ و طیور مبنا را اقتصاد مقاومتی می‌گذاشتیم امروز قیمت مرغ به بالای ۴۰ هزار تومان می‌رسید؟

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: در موارد دیگر هم همین است. حضرت آقا مدام بر مدیریت جهادی تاکید دارند و امروز شاهد بودیم آقای مخبر، آنقدر به اقدام علمی خود اطمینان داشت که جگر گوشه خود را برای تست واکسن کرونا معرفی کرد. آیا ما چنین اقدامی را در دولت داریم؟

حقیقت‌پور تصریح کرد: اگر واقعاً قصد داریم از شرایط کنونی نجات پیدا کنیم باید بیانات مقام معظم رهبری را عملی کنیم‌. اعتقاد من این است که بسیاری از بیانات حضرت آقا برای خودش نیست و خداوند متعال این بیانات را در دهان مقام معظم رهبری قرار می‌دهد و محال است که خدا رهبر یک مملکت را تنها بگذارد و قطعاً خداوند از باب لطف خود رهبری را کمک، مدیریت و هدایت می‌کند. ما رهبری به این عظمت داریم و قدرش را نمی‌دانیم.