۲۳۸ تن گوشت مرغ در ارومیه توزیع شد؛ هیچ مشکلی در توزیع وجود ندارد

گروه استان‌ها- مدیر بازرسی و نظارت اصناف آذربایجان ‌غربی از توزیع ۲۳۸ تن گوشت مرغ در ارومیه خبر داد و گفت: در مجموع از ۲۵ آبان‌ماه تا ۲۰ آذرماه در ۹۲ نقطه شهر مرغ توزیع شده است.

 

 

 

منوچهر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه ، با اشاره به اینکه در هشت ماهه امسال تعداد 56 هزار و هشت فقره بازرسی و نظارت در سطح استان انجام شده است اظهار داشت: بیشترین بازرسی در مهاباد با هفت هزار و 906 فقره و خوی با 6 هزار و 73 فقره بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین در مجموع در این دت دو هزار و 476 فقره پرونده تشکیل شده که بیشترین آنها به ترتیب در مهاباد، ارومیه، پیرانشهر و سلماس بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف آذربایجان‌غربی گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 35 میلیارد و 618 میلیون و 846 هزار و 58 ریال بوده و بیشترین ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در شهرستان ارومیه با 23 میلیارد و 813 میلیون و 891 هزار و 67 ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه امسال دو هزار و 921 شکایت صنفی در سطح استان واصل شده است بیان کرد: بیشترین شکایات در ارومیه، مهاباد و خوی بوده و بیشتر پرونده‌های تشکیل شده نیز به علت عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروشی بوده است.

علیزاده در ادامه از توزیع 238 تن گوشت مرغ در ارومیه خبر داد و گفت: در مجموع از 25 آبان تا 20 آذر در 92 نقطه شهر مرغ توزیع شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف آذربایجان‌غربی افزود: در این راستا 122 تن با یخچال در 56 نقطه شهر از 25 آبان تا 5 آذر و 116 تن مرغ منجد نیز در 36 نقطه پایین شهر از 6 تا 20 آذرماه توزیع شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه هم اکنون هیچ مشکلی در توزیع گوشت سفید در سطح شهرستان ارومیه وجود ندارد.