کشف سه هزار قطعه طیور بدون مجوز حمل در سلطانیه

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ قطعه طیور بدون مجوز حمل از سوی عوامل انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین اصانلو افزود: ماموران یگان امداد شهرستان سلطانیه حین گشت زنی در شهر به ۲ دستگاه کامیون حمل طیور مشکوک و برای بررسی موضوع این خوردوها را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از سوی ماموران انتظامی حاضر در محل، مشخص شد رانندگان بدون مجوز حمل از مبادی مربوطه بوده و در بازرسی از کامیون‌ها، این تعداد مرغ زنده را که به مقصد استان‌های مرکزی کشور بارگیری شده بود، ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: ارزش ریالی این تعداد طیور کشف و ضبط شده از سوی کارشناسان پلیس بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شد و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی این شهرستان معرفی شدند.

مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و این نیرو با هرگونه قاچاق برابر با قانون برخورد می‌کند و از عموم مردم نیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک،  موضوع را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.