عرضه اولیه یک شرکت تخم مرغی

عرضه اولیه سهام شرکت سیمرغ در بورس تهران به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تخم مرغ امروز با حضور مدیر عامل بورس تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، عرضه اولیه سهام شرکت سیمرغ در بورس تهران به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تخم مرغ امروز با حضور مدیر عامل بورس تهران آغاز شد.

بر اساس اطلاعیه ناظر بازار، عرضه اولیه سهام شرکت سیمرغ- ( سیمرغ) امروز یکشنبه ۲ تیر ۹۸ تعداد 130 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت سیمرغ(سیمرغ) به عنوان پانصدو بیست و هشتمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش کشاورزی،شکار و فعالیت های خدماتی وابسته ، گروه پرورش حیوانات و طبقه نگهداری سایر حیوانات،تولید محصولات حیوانی طبقه بندی نشده در جای دیگر در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد سیمرغ به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

توجه به موارد زیر ضروریست:

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 10:30الی 12:30 می باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر می باشد.

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 400 سهم می باشد. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش می باشد.

3-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 000ر5 و سقف قیمت 100ر5 ریال می باشد) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر می باشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی باشد. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند.

4- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب 14/10/1395خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه شماره 61155/181 مورخ 1398/03/28 مدیریت عملیات بازار منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران مراجعه نمایند. مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران

انتهای پیام/ب