صعود قیمت دلار مبادله ای در بازار

آرمان شرق-گروه اقتصاد:دلار مبادله ای امروز وارد کانال ۴۲ هزار تومان شد و در محدوده ۴۲ هزار و ۶۸۰ تومان قرار گرفت. دلار حواله هم که روز گذشته در کانال ۳۶ هزار تومان بود امروز به ۳۷ هزار و ۱۱۳۴ تومان رسید.روز قبل دلار حواله ۳۶ هزار و ۲۶۱ تومان بود.
صعود قیمت دلار مبادله ای در بازار
اقتصادنیوز: دلار مبادله ای امروز وارد کانال ۴۲ هزار تومان شد و در محدوده ۴۲ هزار و ۶۸۰ تومان قرار گرفت. دلار حواله هم که روز گذشته در کانال ۳۶ هزار تومان بود امروز به ۳۷ هزار و ۱۱۳۴ تومان رسید.روز قبل دلار حواله ۳۶ هزار و ۲۶۱ تومان بود.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نرخ دلار مبادله روز دوم و سوم اسفند ۴۱ هزار و ۵۴۹ تومان اعلام شد. روز پنجشنب گذشته نرخ دلار مبادله ای ۱۵۱ تومان رشد را ثبت کرد و بر روی ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان ایستاد.

روز گذشته( ۶ اسفند )قیمت دلار مبادله در محدوده ۴۱ هزار و ۷۵۹ تومان اعلام شد که نسبت به دو روز قبل ۵۹ تومان رشد کرده بود.

دلار مبادله ای امروز وارد کانال ۴۲ هزار تومان شد و در محدوده ۴۲ هزار و ۶۸۰ تومان قرار گرفت. دلار حواله هم که روز گذشته در کانال ۳۶ هزار تومان بود امروز به ۳۷ هزار و ۱۱۳۴ تومان رسید.روز قبل دلار حواله ۳۶ هزار و ۲۶۱ تومان بود.

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرده مجموع عرضه ارز به صورت حواله در سامانه نیما و مرکز مبادله ارز و طلای ایران دیروز (شنبه مورخ ۱۴۰۱٫۱۲٫۶) معادل ۵۷۶.۱۵ میلیون دلار و مجموع ارز معامله شده به صورت حواله معادل ۴۲۳.۳۷ میلیون دلار بود.
قیمت دلار با کارت ملی

از سوی دیگر روز گذشته دلار با کارت ملی دوباره به مدار برگشت و با مجوز بانک مرکزی، صرافی‌ها به هر فرد ۵۰۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها به مردم می‌فروشند.

صراف‌ها می‌گویند هیچ تغییری در روال فروش ارز با کارت ملی انجام نشده و فقط قیمت بالاتر رفته است.امروز صرافی‌ها دلار با کارت ملی را در کانال ۵۲ هزار تومان با متقاضیان می‌فروشند.
قیمت دلار توافقی امروز

یکی دیگر از خبر های مهم دیروز آغاز دوباره فروش ارز توافقی در صرافی ها بود. پنجم بهمن امسال رئیس کل بانک مرکزی اقدام به حذف دلار توافقی و خرید دلار از صرافی با نرخ تابلوی صرافی‌ها کرد و هدف از این کار را حذف رانت، سامان دادن به بازار ارز و ایجاد بازار مبادله ارز و طلا عنوان کرد.

نرخ دلار توافقی امروز آن طور که سایت کانون صرافان اعلام کرده در محدوده ۵۲ هزار و ۷۶۴ تومان معامله شد.عصر امروز در زمان نگارس این گزارش ۵۲ هزار و ۹۲۶ تومان بود.