توسعه فعالیت‌های عرصه دیجیتال با بسته حمایتی دولت

تهران – ایرنا – فعال حوزه معارف اسلامی در عرصه دیجیتالی گفت: تخفیف‌های گنجانده شده در بسته حمایتی دولت می‌تواند زمینه لازم را برای توسعه فعالیت‌های عرصه دیجیتال فراهم کند.

«نرگس جعفربیگلو» روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: با توجه به تهاجمات دشمن که قصد دارد به فرهنگ اسلامی آسیب‌های جدی وارد کند، فعالان فرهنگی در عرصه دیجیتال می‌توانند با بهره‌گیری از این فرصت در شناساندن هر چه بیشتر و بهتر اسلام و معارف اسلامی تلاش کنند.

وی که اقدام به تشکیل کلاس‌های خود در یکی از اپلیکیشن‌های داخلی کرده، نتایج آن را مثبت دانست و گفت: گرچه کسب درآمد نیز یکی از ملاک‌های اصلی در حوزه کسب و کار دیجیتالی است اما مهمتر از آن حضوری جدی و موثر در عرصه‌هلی فرهنگی است که تخفیف‌های گنجانده شده در بسته حمایتی دولت می‌تواند زمینه لازم برای توسعه فعالیت‌ها در این حوزه را منجر شود.

جعفربیگلو درباره معافیت‌های مالیاتی در بسته حمایتی دولت نیز خاطرنشان کرد: این معافیت‌ها بی‌شک می‌تواند انگیزه فعالان کسب و کارهای اینترنتی برای انتقال فعالیت‌های خود از فضای مجازی همانند اینستاگرام به اپلیکیشن‌های داخلی را تحریک کند.