توزیع گسترده گوشت ومیوه با نرخ دولتی در تهران

در شب عید ۱۱ هزار تن کالا شامل اقلام پروتئینی و میوه با نرخ دولتی و تنظیم بازاری در اختیار تهرانی‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران از توزیع گسترده اقلام و کالاهای پرمصرف مورد نیاز در شب عید با نرخ دولتی و تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار وابسته به شهرداری تهران خبر داد.

یزدانی امروز با بیان اینکه شهرداری تهران با وزارت صمت و جهاد کشاورزی، جلساتی را برای پایین آوردن نرخ اقلام مصرفی مورد نیاز مردم برگزار کرده است، گفت: در این جلسات سازمان میادین میوه و تره بار از سمت شهرداری به عنوان توزیع کننده میوه های شب عید معرفی شد تا اقدامات لازم را به انجام برساند.

معاون شهردار تهران توضیح داد: قرار شد ۱۱ هزار تن میوه و کالاهای مصرفی مورد نیاز شهروندان از طریق میادین میوه و تره بار شهرداری در تهران توزیع شود. همچنین تا پیش از نوروز قرار شده است کالاهای تنظیم بازاری در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد تا با ایجاد ۳۰ جایگاه های موقت عرضه محلوات تنظیم بازاری، تک محصولی و اقلام الاهای اساسی و پرمصرف، با ۳۰ تا ۴۰ درصد قیمت نازل تر از بازار

او با بیان اینکه محصولات مزبور در دو بسته اقلام پروتئینی و میوه جات توزیع خواهد شد، گفت: این کالاها از سوی وزارتخانه های مرتبط در اختیار شهرداری تهران قرار می گیرد. همچنین استانداری تهران با نظارت بر ایجاد بازارهای توزیع اقلام تنظیم بازاری، هماهنگی لازم را انجام می دهد.

یزدانی با اشاره به اینکه میادین میوه و تره بار از صبح زود تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به شهروندان خدمت رسانی می کند، گفت: نظارت بر کیفیت اقلام توزیعی در این میادین به عهده بازرسان شهرداری است و شهروندان می توانند از کیفیت محصولات ارائه شده، اطمینان داشته باشند.