باید به وزیر صمت فرصت داد/ احیای واحدهای راکد و نیمه‌فعال از اقدامات فاطمی امین است

تهران- ایرنا- نایب رییس انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی ایران، ایجاد زیرساخت‌های اساسی و توسعه‌گرا بودن را دو نکته مثبت کارنامه فاطمی‌امین، وزیر صمت برشمرد و خواستار فرصت دادن به وی برای پیشبرد امور شد.

«سید علیرضا موسوی مجد» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به مطرح شدن مجدد استیضاح «سید رضا فاطمی ‌امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: فاطمی امین وزیری جهادی و توانمند است و از آنجایی که جزو نیروهای قدیمی وزارتخانه محسوب می‌شود، تلاش داشته تا از آغاز کار به انجام تغییراتی برای بهبود امور بپردازد.

وی گفت: وزیر صمت در این مسیر اقدامات مثبت زیادی انجام داده و تلاش کرده تا زیرساخت‌های خوبی ایجاد کند.

این مقام صنفی تاکید کرد: باید به این وزیر جوان و انقلابی فرصت داد تا برنامه‌های خود را عملیاتی کند، همچنان‌که تاکنون نیز بر کارش مسلط بوده و توانسته سیاست‌های خود را به‌خوبی پیاده‌سازی کند.

وی بیان داشت: فاطمی امین وزیری توسعه‌گرا است و کار خود را به نحو احسنت انجام می‌دهد و نگاه توسعه‌ای و صادرات‌گرای وی به‌خصوص به بازار کشورهای همسایه، منشا تحولات خوبی در بخش صنعت کشور به‌ویژه لوازم‌خانگی بوده است.

موسوی‌مجد همچنین ایجاد واحدهای جدید صنعتی و احیاء واحدهای راکد و نیمه‌فعال را دیگر ویژگی مثبت وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد که در حدود ۴۰۰ روز فعالیت در وزارت صمت به‌خوبی آنها را پیاده‌سازی و پیگیری کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: منتقدان و استیضاح‌کنندگان با توجه به این حرکت‌ها و تلاش‌های وزیر صمت، فرصت دهند تا برنامه‌های طراحی شده در این وزارتخانه شکل عملی و اجرایی به خود بگیرد تا شاهد آثار مثبت و برکات آن در بخش صنعتی کشور باشیم.