بانک مرکزی مجوز برگزاری مجمع عمومی موسسه آرمان را صادر کرد

موسسه اعتباری ” آرمان ایرانیان ” یک گام بلند دیگر برای تطبیق خود با مقررات بانک مرکزی برداشت.بانک مرکزی امروز مجوز برپایی مجمع عمومی این موسسه را صادر کرد.

اخبار بانک: موسسه اعتباری ” آرمان ایرانیان ” (فرشتگان- فردوسی) پس از پذیره‌نویسی سهام خود در فرا بورس که با موفقیت به اتمام رساند،حالا برای تکمیل فرآیند تطبیق خود با مقررات بانک مرکزی یک گام جدی و مهم برای دریافت مجوز رسمی از بانک مرکزی برداشت.

بانک مرکزی نیز برای همراهی و مساعدت با مؤسسات اعتباری در شرف تأسیس که خواهان دریافت مجوز رسمی هستند،مجوز برگزاری مجمع عمومی موسسه آرمان ایرانیان را صادر کرد.

در نامه اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی خطاب به نمایندگان متقاضیان تأسیس موسسه اعتباری پیشنهادی آرمان ایرانیان آمده است؛ با توجه به نامه سازمان بورس اوراق و بهادار مبنی بر اعلام پذیره نویسان جدید موسسه اعتباری پیشنهادی آرمان ایرانیان،بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند برگزاری مجمع عمومی موسسه اعتباری آرمان ایرانیان(سهامی عام- در شرف تأسیس) ازنظر این بانک بلامانع می‌باشد.

با این مجوز موسسه آرمان گام مهمی در راستای اجرای دستورات بانک مرکزی برای دریافت مجوز برداشته است.

با برگزاری مجمع عمومی اساسنامه نمونه بانک مرکزی در این مجمع تصویب خواهد شد و پس از تصویب اساسنامه در شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی، این موسسه به ثبت شرکت‌ها معرفی و ثبت نهایی می‌شود. با ثبت در اداره شرکت‌ها نیز موسسه اعتباری آرمان ایرانیان رسماً شکل خواهد گرفت و پس‌ازآن صدور مجوز از سوی بانک مرکزی باقی می‌ماند.