افزایش مراجعه مردم برای فروش دلار پس از تعدیل قیمت‌ها

تهران – ایرنا – امروز عصر قیمت دلار با اعمال سیاست‌های بانک مرکزی کاهشی شد و همین امر هجوم برخی خریداران ارز برای فروش را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، قیمت دلار که در هفته‌های اخیر صعودی شده بود، از عصر امروز پس از اعمال سیاست های جدید بانک مرکزی روند نزولی به خود گرفت.

مشاهدات خبرنگار ایرنا از صرافی‌های میدان فردوسی در عصر امروز یکشنبه نشان می‌دهد قیمت دلار که به بیش از ۶۰ هزار تومان هم افزایش یافته بود از عصر امروز با کاهش شدید روبه‌رو شد به طوری که بر روی برخی تابلوهای صرافی‌های فردوسی قیمت خرید ۵۲ هزار تومان و قیمت فروش هم ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان درج شده است.

همین تعدیل قیمت‌ها سبب شده کسانی که در روزهای اخیر اقدام به خرید دلار کرده بودند برای فروش آن به بازار فردوسی روی بیاورند.

مشاهدات خبرنگار ایرنا در بازدید میدانی از خیابان منوچهری که یکی از مراکز خرید و فروش دلالان و سوداگران دلار است نیز نشان می‌دهد افراد عادی که به دنبال کسب سود از بازار ارز بودند، امروز بیشتر برای فروش ارز به بازار مراجعه کرده‌اند.

تقی جوادی یکی از خریداران دلار به خبرنگار ایرنا گفت، آمده تا بیشتر از ا ین ضرر نکرده دلارهای خود را بفروش رساند.

فرد دیگری به نام امید مددی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به امید سود بیشتر دلار خریده و می‌ترسم با روند نزولی با ضرر بفروشم.