افتتاح نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در تهران

تهران – ایرنا – نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی عصر شنبه با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رییس اتاق تعاون ایران و مدیران و مسئولان در بوستان ولایت افتتاح شد.

به گزارش ایرنا از اتاق تعاون ایران، نمایشگاه های توزیع کالای اساسی و محصولات کشاورزی توسط اتاق های تعاون با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان میادین میوه و تره بار در سه نقطه بوستان ولایت، مصلی و بوستان پلیس و ۱۰۰ نقطه فروشگاه های تعاونی در تهران و همزمان در ۳۰ استان آغاز به کار کرد.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در آئین افتتاح این نمایشگاه بیان داشت: نمایشگاه های عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی با همکاری اتاق تعاون ایران با هدف کاهش هزینه های مردم و کنترل قیمت اقلام اساسی برای شب عید و ماه مبارک رمضان از طریق شبکه تعاونی برگزار می شود.

رییس اتاق تعاون ایران نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت های اتاق های تعاون در بخش های مختلف تولید، توزیع و مصرف، اظهار داشت: نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی علاوه بر تهران در ۳۰ استان نیز به طور همزمان برگزار می شود و این امکان را در اختیار هموطنان قرار می دهد که کالاهای اساسی را در ایام پایانی سال و مقارن با ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار تهیه نمایند.

نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و کالاهای اساسی در سه نقطه بوستان ولایت، مصلی و بوستان پلیس و ۱۰۰ نقطه فروشگاه های تعاونی در تهران و همزمان در ۳۰ استان کشور تا ۲۸ اسفند ماه دایر خواهد بود.