۳۶۰ تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری ذخیره سازی شد

شهرکرد- سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تعادل قیمت گوشت سفید، ۳۶۰ تن مرغ منجمد از استان های همجوار و تهران تامین و در سردخانه های این استان ذخیره سازی شد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری جهاد کشاورزی، بهروز آل مومن از توزیع حدود ۲۰۰ تن مرغ منجمد در سطح بازار استان در چند روز اخیر خبر داد و اظهار داشت: این استان در تامین مواد پروتئینی محدودیتی ندارد.

وی قیمت مصوب هرکیلوگرم مرغ منجمد ارائه شده به فروشگاه ها را ۱۲۹ هزار ریال و قیمت هرکیلوگرم برای مشتری را ۱۳۵ هزار ریال اعلام و تصریح کرد: فروشگاه های زنجیره ای و شرکت های تعاونی و میادین تره بار به عنوان مراکز عرضه مرغ و گوشت قرمز منجمد تعیین شده است.

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری همچنین، خرید تضمینی و منجمدسازی حدود ۱۸۲ تن گوشت مرغ، همزمان با شیوع ویروس کرونا و کسادی بازار مصرف در استان را یادآورشد و افزود: بیش از ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان آماده توزیع است.

آل مومن تصریح کرد: روند عرضه مرغ منجمد تا زمان به تعادل رسیدن و تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار ادامه دارد و هیچ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد از سوی این شرکت در استان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: توزیع گوشت قرمز و سفید از سوی این شرکت با دستور ستاد تنظیم بازار کشور و استان انجام خواهد شد.