کمیته‌ای برای کنترل مستمر بازار گوشت مرغ تشکیل می‌شود

فصل تجارت – رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: کمیته‌ای با حضور وزیران صمت، جهاد کشاورزی و روسای کمیسیون‌های کشاورزی، صنایع و معادن و اقتصادی مجلس برای برای کنترل مستمر بازار گوشت مرغ تشکیل می‌شود.

به گزارش فصل تجارت ، سیدجواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح نشست امروز کمیسیون کشاورزی با حضور وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در خصوص افزایش قیمت مرغ، گفت: همه مسئولانی که در زنجیره تامین نهاده و تولید گوشت مرغ تاثیر گذار هستند در نشست امروز حضور داشتند و جوانب موضوع رسیدگی شد.
نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تمامی اقداماتی که لازم است برای آرامش بازار گوشت مرغ و تثبیت مستمر آن انجام شود در جمع بندی نهایی نشست مصوب شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای اجرای کامل مصوبات نشست امروز مقرر شد کارگروهی متشکل از رئیس کمیسیون اقتصادی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن، رئیس کمیسیون کشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس بانک مرکزی، رئیس سازمان گمرک و سازمان بنادر طی یک هفته تشکیل و جمع بندی اجرایی و عملیاتی را برای کنترل مستمر بازار و جلوگیری از مشکل به وجود آمده تدوین می‌کنند.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط می‌تواند تاثیر مثبتی بر کنترل بازار گوشت مرغ داشته باشد، عنوان کرد: امیدواریم سران سه قوه نیز در بازگشت وظایف حوزه بازرگانی و تنظیم بازار به وزارت جهاد کشاورزی سرعت مناسب را داشته باشند تا به صورت کامل آشفتگی بازار برطرف شود.