کشف ۱۶۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در بافق یزد

یزد – ایرنا – فرمانده منطقه انتظامی بافق یزد گفت: در راستای کنترل و پیشگیری از جابجایی کالای غیر قانونی، تعداد ۱۶۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در این شهرستان کشف شد.

سرگرد شهرام طولابی‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق دام و طیور با کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بررسی از خودرو مذکور تعداد ۱۶۰۰ قطعه مرغ زنده به ارزشی افزون بر ۳۳۰ میلیون ریال کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: راننده و محموله کامیون به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، برای بررسی‌های کارشناسی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد تا تصمیمات لازم گرفته شود.

کشف خودرو و موتورسیکلت‌های مسروقه در بافق
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به نقل از سرهنگ حسن یزدانی، جانشین انتظامی شهرستان بافق یک دستگاه خودرو پژو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز روز سه شنبه در بافق کشف شد.

به گفته این مسوول انتظامی ، موتورسیکلت‌ها در مهرماه و خودرو در آبان ماه سالجاری سرقت شده بود که با هوشیاری ماموران پلیس، وسایل نقلیه مذکور کشف و طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

کشف ۱۰ کیلوگرم حشیش اول هفته جاری و دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه در روزهای پایانی هفته گذشته از دیگر اقدامات منطقه انتظامی شهرستان بافق است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.