محموله گوشت از آذربایجان غربی به لرستان ارسال شد

ارومیه – ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: پنج تُن گوشت از این استان روز پنجشنبه با هدف تامین بخشی از نیازهای هموطنان سیل زده به لرستان ارسال شد.

رضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه استانداری در کنار سایر نهادها آماده ارسال کمک های مردمی به این مناطق است، افزود: محموله ارسالی سپاه به مدیریت قرارگاه حمزه به این مناطق ارسال شده است و این کمک ها ادامه دارد.
وی اظهار کرد: مردم آذربایجان غربی که در همه حال در کنار مردم نقاط مختلف ایران بوده اند، این بار نیز به ‌مانند کمک به سیل زدگان گلستان آماده هر نوع یاری برای کاهش دردهای آسیب‌دیدگان سیل لرستان هستند.
به گزارش ایرنا، سه شنبه گذشته نخستین محموله کمک های امدادی مردم آذربایجان غربی توسط سه دستگاه کامیون شامل چادر، پتو، چند تانکر آب و بسته های غذایی یک ماهه بارگیری و به ایلام ارسال شد.
همچنین محموله کمک های مردمی این استان با سه کامیون 10 چرخ به ارزش یک میلیارد و 570 میلیون ریال بامداد پنجشنبه به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
بارندگی شدید دوشنبه گذشته لرستان و به دنبال آن طغیان رودخانه ها منجر به جاری شدن سیل شد که خسارت های فراوان و هنگفتی به بخش های زیربنایی، کشاورزی، مسکونی و دیگر حوزه های این استان وارد کرد.